Nog een 2 dagen - Reisverslag uit Kololi, Gambia van jos laurenssen - WaarBenJij.nu Nog een 2 dagen - Reisverslag uit Kololi, Gambia van jos laurenssen - WaarBenJij.nu

Nog een 2 dagen

Blijf op de hoogte en volg jos

24 November 2012 | Gambia, Kololi

Nog 2 dagen en we mogen weer, 3 weken fietsenbanden plakken en reparaties verrichten.
een waslijst met dingen en afspraken die ik daar nog moet doen maar!!!!!
daar houd ik van!
Vanmorgen kreeg ik een bericht dat SBS6 met ons contact wil opnemen en een ïtem"aan ons wil besteden.
Ok mooi.
Het zal mij benieuwen of het echt wordt uitgezonden, meestal als er een bekende nederlander een teen heeft gebroken, dan is dat gauw al wereldnieuws en zullen wij moeten wijken.
afijn we zullen wel zien.
Ik heb er in iedergeval zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

huidige reis

Recente Reisverslagen:

10 December 2012

satteliet en sambucca

06 December 2012

isatou geniet en wederopstanding van Gary Glitter

04 December 2012

De Paus is geland.

24 November 2012

Nog een 2 dagen

24 November 2012

Nog een 2 dagen
jos

Actief sinds 21 Okt. 2008
Verslag gelezen: 554
Totaal aantal bezoekers 70939

Voorgaande reizen:

05 November 2009 - 21 December 2011

huidige reis

Landen bezocht: