We mogen weer bijna! - Reisverslag uit Kololi, Gambia van jos laurenssen - WaarBenJij.nu We mogen weer bijna! - Reisverslag uit Kololi, Gambia van jos laurenssen - WaarBenJij.nu

We mogen weer bijna!

Door: Jos Laurenssen

Blijf op de hoogte en volg jos

03 December 2011 | Gambia, Kololi

Het begint weer te kriebelen, de laatse lootjes wegen altijd het zwaarst.
5 Decenber vliegen we weer naar Gambia.
Dit keer samen met een goede vriend en collega John Wagemans.
John en ik hebben samen de Amsterdam-Dakar rally gereden in 2007
In 3 weken tijd van Amsterdam naar Dakar in een auto die we voor 600 euries hadden aangeschaft.
Voor John is dit de eerste keer na 5 jaar, ik ben benieuwd hoe hij het gaat beleven.

Van Heleen heb ik een lange werklijst gekregen.
Ik zei dat ik ook een beetje vakanie wou vieren.
Waarop zei antwoorde: dat doe je maar in je eigen tijd.
ik ken mijn plaats weer.

• 03 December 2011 - 08:08

Heleen:

Eeeh, waarom staat er Van Heleen onder jouw verslag? Ben je nog niet eens weg, krijg ik alweer de schuld!

• 03 December 2011 - 19:53

Lian Nuyten:

Hey Jos, ik wil jou en je collega / vriend een goede vlucht en mooie tijd in the Gambia toewensen! Natuurlijk volg ik je via dit blog en ben ik benieuwd wat de belevenissen deze keer weer zullen zijn! Groetjes, Lian

• 04 December 2011 - 21:33

Mirjan:

Heel veel plezier in Gambia en ik hou je blog in de gaten. Altijd weer leuk om te lezen !!